lørdag 28. mars 2009

Nytt medlem i familien

Når jeg satte meg på skolebenken igjen i 07, fant jeg også strikkepinnene fram igjen.
Vel, fant fram igjen er vel en drøy påstand. Jeg hadde ikke brukt en strikkepinne til annet enn å sjekke kaker i ovnen med siden jeg gikk på barneskolen. Da ble vi, som endel fra min generasjon sikkert husker, tvunget til å strikke skjerf/sokk eller lignende. Denne gangen tok jeg derimot fatt av egen fri vilje, noe fint som vi mennesker visstnok er utstyrt med. Sauen Shaun var første prosjektet, så fulgte Sheldon the Turtle. Skilpadden Sheldon ble en stor slager hos mine små venner, så alle fikk et hjem fortløpende. Så får vi se hvor Sheldon the purple Turtle havner. Jeg vet hvor.

2 kommentarer:

  1. Du er jo heilt rå på å strikka Sheldon'ar :) Min sit på sofaryggen med Shaun og ser på TV med meg. Idag har vi sett 2 disc'ar med The Tudors :)

    Husk å halde dei innadørs, trur ikkje skilpadder er kaldblodige dyr :p

    SvarSlett
  2. Jeg VIL også lære!
    Helt rått:)

    SvarSlett