onsdag 4. august 2010

Noen bilder fra Mq Uni hvor jeg nå studerer...

Macquarie Uni Sport & Aquatic center (Hvor jeg nå er medlem i 4 mnd..yeha..)
Noe av grøntområdet til Mq Uni. Et stort pluss :)
Mq Uni Foodcourt. Her har de ferdigmat og kaffe/te/etc. Og sitteplasser hvor du også kan spise medbragt lunsj.
En av papegøyeartene på området.
En annen papegøyeart. De har forresten reir i hullet til venstre...
En artig krabat, lite sky. Ofte observert med hodet langt ned i bosspann. Eller med pommes i nebbet som den har funnet i boss spann (boss spann er søppelspann, for de av dere som ikke vil skjønne uttrykket...)
En annen fin fugl på området til Mq Uni.
Der kryr av bunnies her. Disse ble observert på vei hjem fra Uni, mellom studenthusene (MUVillage). Hvor mange bunnies ser du på bildet?

På vei opp trappesatsene mot toppen av MUV West, hvor jeg bor :)

5 kommentarer:

  1. SÅ EKSOTISK!!! Trur den fuglen med svart nebb er ein Ibis, medan den under er ein Kingfisher meinar eg å ha fått med meg på National Geografic :)

    Vi må snakka saman på nett ein dag slik at eg får bestilt billett ned!!!! Eg MÅ ned :D

    SvarSlett
  2. Eg trekke Kingfisheren tilbake, det er ein Kookaburra. Meir australsk vert nesten ikkje fuglane der nede trur eg :)

    SvarSlett
  3. Så spennende Camilla! Deilig med bilder, lapper det i meg!

    SvarSlett
  4. Hvordan ser det ut der du bor da? og inne på skolen? er skole bra? er det varmt? er det god mat? kjekke menn/gutter/hunks?
    Må jeg dra alt ut av deg?
    Har du sett en wombat?

    Heldiggrisen *sukk*

    SvarSlett