søndag 8. august 2010

Svar på tiltale

knirkus sa... Hvordan ser det ut der du bor da? og inne på skolen? er skole bra? er det varmt? er det god mat? kjekke menn/gutter/hunks?
Må jeg dra alt ut av deg?
Har du sett en wombat?

Heldiggrisen *sukk*

Noen kommentarer fordrer andre tilbakemeldinger enn en ny kommentar. Lillesøster sin ble denne gangen en slik kommentar.

Skolebilder kommer i et senere innlegg, på reisebloggen, samt noen ord om hvordan det er der.
Varmt her nede? Nei, ikke spesielt. Greit nok at det er plussgrader her om vinteren, men det er bikkjekaldt på nattestid. Så imorgen tror jeg at jeg kapitulerer og kjøper en liten varmeovn til å ha på rommet så jeg ikke må sitte med ytterklær om kvelden når jeg ...studerer...eller noe slikt.

Maten er god den. Ikke veldig eksotisk ala slangestuing og eddekoppsuppe, men de har helt andre matvarer og et annet type utvalg enn hjemme.  Dette fører til at mine turer i butikken ennå ikke har vært på mindre enn en, les 1, time minst. Fordi jeg, som vanlig når jeg får for mange valgalternativer, får beslutningsvegring.

Kjekke menn/gutter/hunks? Spør meg igjen om en måneds tid når jeg har fått beina ordentlig på jorden og ikke føler at verden står på hodet og at alle lærerne er ute etter å eksponere meg som eksotisk (neida, de gjør ikke det, men google frasen Nigel no friends). Fikk en intro til den frasen av en tutor'en min,under en tutorial...

Noen bilder må det med i dette innlegget også.

Så, meine kleine schwester, her kommer bilder av boligen min.
Hvis alt går som jeg vil at det skal, så ligger bildene i riktig rekkefølge fra trappenen oppover i området og helt inn på badet mitt.
Om du må hale alle svarene ut av  meg? Det antar jeg er et retorisk spørsmål, du kjenner da meg...

Og nei, jeg har ikke sett en wombat ennå.
Men jeg har vært på fest på skolen hvor det var Ministry of Sound.

2 kommentarer:

  1. flink pike :D
    Men må da vite at du ikke bør få beina på jorden, for verden der du er, er jo tross alt opp ned ;)

    SvarSlett