søndag 5. april 2009

Stille før stormen


Jeg har høydeskrekk. Ordentlig høydeskrekk. Det er faktisk så ille at det slår ut under vann når jeg dykker.
Idag har jeg fått pushet den grensen av min kjære og en kompis, som overtalte meg til å bli med opp på broen inni Vikingeskipet på Hamar. Det er ganske høyt, broen går oppetter hvelvingen innvendig. Det er samtidig den beste plassen å få ok bilder av skipet ovenfra. Opplevelsen var ikke så ille som jeg først antok det ville bli, fikk en øking i pulsraten, og noe skjelving i bena. Men ved å fokusere på ham som gikk foran meg oppover, samt godt tak i gelenderet, kom jeg meg opp, fikk tatt bildene mine og kommet meg ned igjen.
Dog tror jeg ikke jeg kommer til å gjenta det med det første.

3 kommentarer:

  1. Synd du har vore skikkeleg flink, der er jo nesten ikkje et snev av angst i blikket der du står jo :)

    Gledar meg til å sjekke rapportane dine her framover :)

    Kos dykk mykje og hels ALLE kjenta :)

    SvarSlett
  2. synd? eller syns? *lol* Ble litt full av flir der. Men takk for det. Skal prøve å få til et stemningsbilde hver dag.

    SvarSlett
  3. Eg har inntatt ferien og klarar ikkje skriva beint dessverre :) Syns sjølvsagt du hadde vore flink

    SvarSlett