lørdag 11. april 2009

Par i hjerter



Neonfarger er mye brukt i mørke omgivelser. Den lyser opp i mørket og kan syns fra langt unna. I tillegg finnes der i dag mange varianter av lightsticks og andre lysende effekter. The Gathering er en perfekt ramme rundt slike objekter.

I kveld, når jeg var ute på en levering, spottet jeg en sjonglør på nedre gulvplan. Og objektene han sjonglerte med lyst
e mot meg som blinkende utropstegn i blått, grønt og rødt. Da var det bare å løpe inn i vaktbua igjen etter kamera, for så å komme seg ned på gulvflaten mens vedkommende fremdeles holdt på. Pga mørket måtte jeg ta stillbilde(kan vel egentlig ha sammenheng med at jeg ikke er kjempeflink på innstillinger på kamera osv).

Playtime for boys and girls

2 kommentarer:

  1. TG er eit fantastisk skue, berre så alle som ikkje forstår seg på fenomenet TG veit det.

    Synd det ikkje gjekk an å knipsa bilete av dei lysande ballane i bevegelse, men det blei eit veldig kult bilete alikevel (stilig at ein ser ein tommel :))

    Er det litt trist at det snart er over no då?

    SvarSlett
  2. Litt trist ja...Når vi først kommer i gang og den gode flow'en starter, så er det plutselig over igjen...

    SvarSlett