onsdag 8. april 2009

Kvelden før den store dagen

Det er kanskje vanskelig å tro, men for mange av våre TG-deltagere er påsken årets store hendelse. Det er større en jul, bursdag og 17.mai på en gang. Ikke for meg.
Men jeg finner fremdeles mye glede i å bruke påsken til å arrangere TG. I år derimot, bringer TG litt mer enn vanlig. Årets tema har på sett og vis tatt scenografien et hakk beyond everything. De som får gleden av å se åpningsshowet live tror jeg kan bekrefte det. Vi andre får nøye oss med streamen til pc'en.
Hallen er faktisk i ferd med å bli klar, i TG forstand. Noe gjennstår, men jeg vet at når jeg kommer på skift i morgen ettermiddag trenger jeg bare tenke på åpningshow og annet småplukk.....
May the force be with them.

2 kommentarer:

  1. Crew-området ser kult ut, litt greitt med ein "vegg" mellom crew og resten av befolkningen i skipet :)

    Likte veldig godt at eg kunne sjå bortoppsettet i salen i diskokula :D

    Då var det berre å telja ned :D

    SvarSlett
  2. Discokule bildet var jeg veldig heldig med. Oppdaget det ikke før jeg så igjennom bildene på pc'en etterpå.

    SvarSlett