lørdag 25. april 2009

Sheldon på tur

I fjor sommer prøvde jeg meg på å lage ripsgele. Den ble ganske god, og som seg hør og bør, sendte jeg et glass i sørlig retning. Det kom helt fram. Heldigvis for posten, for til den prisen jeg måtte ut med i porto samt den tiden det tok før den kom fram, så hadde jeg blitt grinete om glasset hadde knust på veien. Jeg sender ikke pakker i posten til sørlige strøk lenger, om jeg ikke må.

Denne gangen gikk jeg for en mer personlig stil, med leveranse inn i huset. Neida, jeg reiste ikke ned til Spania selv. Mr pappa-to-be fikk alt med i bagasjen når han reiste hjem. Betryggende. Alle oppskriftene er funnet via Ravelry, et strikkesamfunn på webben (med unntak av Purple Sheldon).
Og siden gavene ble åpnet ganske nylig, kan jeg nå publisere bildene.












Å strikke til små bebiser er en takknemlig jobb. Plaggene er så små at de ikke tar noe særlig tid å lage. Men så vokser de nesten like fort ut av dem igjen.



In the end, it all evens out.

1 kommentar:

  1. Pleddet viste eg var fint, same med Sheldon. Men den jakka og kjole/tunikaen var skikkeleg flott og. Dyktig du er :D

    Småfolk er ein gudsgåve til strikkarar :)

    SvarSlett