tirsdag 12. oktober 2010

Prokrastinere

Procrastinate:
to keep delaying something that must be done, often because it is unpleasant or boring
(Definition of procrastinate verb from the Cambridge Advanced Learner's Dictionary)

Ja, jeg har lært meg et nytt ord. I og for seg ikke en ny handling for meg, men ordet var nytt.

Et par bilder fra Taronga Zoo, som jeg "måtte" besøke for å lage en exscursion report til ene Unit'en min...




Så, ja, jeg prokrastinerer en stor innlevering akkurat nå.
Med et bloginnlegg sørgelig tomt for vittigheter og kloke ord.
Klokken er sent på kvelden, jeg kan kanskje bruke det som unnskylding for at jeg ikke er like produktiv som en viss annen jeg kjenner *hostLilleSøsterhost*
Så fikk du den.

Tilbake til oppgaven

1 kommentar:

  1. Hehe :D
    Procrastination er en kunst. En kunst jeg er meget god i. Så egentlig burde jeg vært rik og berømt nå.

    Jeg kunne hatt som slagord:

    Procrastination!
    Learn it; live it!

    (jeg har lært semicolonbruk;))
    (Jeg er ikke produktiv, jeg har bare samlet opp over lenger tid :p)

    SvarSlett