mandag 27. september 2010

Moon(cat)s' many phases...

Jeg ville vanligvis ikke gjort dette, men her kommer et innlegg med bilder hovedsaklig av meg selv.
Altså, ikke tatt av meg, men med meg...
Hvorfor?
For å vise familien og venner der hjemme at jeg har det bra.
For å vise at jeg trener og vedlikeholder mine mange ansikter til jobb bruk.
Og noen av bildene er tatt på litt uventete tidspunkt, noe som gir litt artige resultater.

Enjoy:



R, J og C på Manly Beach in Spring Break

Waiting for the train to St.Lennards

Buksen er blitt veldig våt, selv om den var rullet langt opp.

Det kom en bølge på et veldig passende tidspunkt. C og R
R. har skrevet navnet mitt på Urdu

F***skap på gang...

Jeg prøver å få tørket buksen igjen. C og J
J har skrevet navnet mitt på kinesisk

Me be so happy :)

Jeg viste ikke at J.W.H hadde tungen ute, han  visste ikke at jeg hadde min ute. 










 
I made this. Sanden er veldig bra for figurskaping.

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder, og morsome :D

    SvarSlett
  2. Duh, syns du burde oppdatere minst en gang i uken ;)
    Pluss at du har slikt vrangt kommenteringsfelt på den andre bloggen di. bare så du vet det :]

    SvarSlett