onsdag 15. september 2010

Da er rådyra gode...

Så var jeg her igjen da.
Det er onsdag kveld, og jeg sitter og skriver.
Og skriver.
Innimellom banner jeg litt og svetter litt mens jeg tenker på at i morgen har jeg en mid-semester exam i et fag.
Og så fortsetter jeg å skrive på en oppgave som har innlevering på fredag.
To ganger nå har jeg måttet begynne på nytt igjen. Etter flere timers arbeid hver gang finner jeg ut at jeg ikke dekker områdene i den spesifikke læreplanen som jeg jobber med atm.
Mest lyst har jeg til å legge meg på sengen og bare gi en god F*** i hele rukkelet, men det blir det jo ingen karakterer av.
Tror heller ikke Lånekassen i hjemlandet, eller HiO for den saks skyld, blir noe særlig imponert da.
Så sitter jeg her da.
Og skriver.
Mens jeg banner litt innimellom over meg selv og min selvpiningstaktikk som innebærer å utsette skolearbeidet til the bitter end. Jobber best under press, ikke sant?
Likefullt, man skal ta seg tid til litt avkobling.
Som her i forrige uke, når det var temakveld på UBar igjen.
Jocks & Cheerleaders.
Jeg så for meg masse jenter i cheerleaderdrakter og gutter i rugbyklær.
Noe det for så vidt også var.
Aldri en regel uten unntak. I dette tilfellet flere.
Et bilde fra torsdag kveld:
Det var en veldig trivelig aften, hvor jeg fikk bekjentskap med en gammel fiende, også kjent under navnet Mr. Tequila (takk til R. for den). Mr T snek seg inn via Tequila Sunrise. Han kunne selvsagt ikke komme alene, så han tok med seg noen venner kjent som Mr.Rom. De snek seg inn via Bacardi breezer.

Sen kveld, hjem i courtesy vehicle, og litt redusert dagen derpå.

Enough said.

Tilbake til den flittige studeringen.
Om jeg ikke kreperer først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar