onsdag 7. juli 2010

Though your dreams be tossed and blown,

Walk on, walk on with hope in your heart.

Joda...Det er tydeligvis lys i enden av tunnelen.

Der dumpet inn en mail i boksen min i går engang.
Fra Lånekassen av alle ting.
Det var en standard melding om søknad behandlet...
bla-bla-bla...
signer gjeldsbrev...
bla-bla-bla...
penger overføres.

Siste kontakten min med dem bestod i klage-klage-klage fra meg,
bla-bla-bla vedtekter bla-bla-bla fra dem.
Mail med AVSLAG som avslutning.

WTF?

Har jeg gjort noe jeg ikke husker?
Har noen røyket sokkene sine?

Ask no questions, accept and sign.

Kloke ord fra en klok halvdel.

Forsiktig optimistisk fram til pengene er på konto...

Bildene i dag er tatt sent på kvelden i går,
innenfor en tidsramme på 4 minutter,
men med forskjellige innstillinger.
Steinalderferskt kamera (lånt i forbindelse med utenlandsopphold),
uten mulighet for å stille på noe særlig mtp lys og farge.
Kan ikke engang kjøpe fargefilter til dykking...

18 dager igjen til avreise Sydney





1 kommentar:

  1. Grattis med nytt kamera forstår eg :) Kva falt det på til slutt?

    Og er gjeldsbrev signert og pengane på konto, eller må eg avventa nytt blogginnlegg for å få svar på dette? :)

    SvarSlett