fredag 2. juli 2010

Lyset i enden av tunnelen

Dagene forsvinner, kalenderen forteller meg at vi er i Juli og førstkommende søndag skal brukes til flytting av mitt jordiske gods (so to speak).
Dette bærer min lille 18kvm hybel sterkt preg av.









Søndag kveld er det meste borte, stuet vekk i en bolig en plass i Akershus. Der skal alt stå til jeg kommer tilbake i Desember 10/Januar 11.

Hittil har jeg diskutert med Lånekassen, snakket alvor med skolen, blitt belært av reiseselskap (de prøvde iallefall, cred for det), blitt avfeid av lånekassen, fått vite hvor mye forbundet mitt setter pris på studentene sine (yeh, right!) og funnet ut at det noen ganger lønner seg å vente litt med å kjøpe flybillett.

Jeg har vært på tur med Color Fantasy, spist endel lunsj på Aker brygge, blitt trukket for den femte ferieuken (det kom litt overraskende på), flyttet alle skolebøkene mine til jobben (i en kasse, det var TUNGT) og fått flybilletter til Alicante tur/retur sponset (smask til Rita).

I går kveld tok jeg pause fra hverdagen sammen med K.
Vi var på kino og så på snop for øynene og sjelen.
Jada, vi så Eclipse *yum, yum*.

3 kommentarer:

  1. Burde ventet med flybilettene?

    SvarSlett
  2. ja, jeg fikk flybillett billigere ved ikke å kjøpe den når jeg egentlig skulle, men ventet noen dager.

    SvarSlett
  3. Ah. Så det var en bra ting :)
    Det er jo bra da :) Gikk flytting bra?

    SvarSlett