lørdag 3. april 2010

And now the end is near...

Påsken er snart ferdig.
Trist, men sant.
Kjenner at det er en viss mulighet for å lide litt av
post-tg-syndrom.
Det er ikke et ekte syndrom sier du?

For oss som jobber på TG år etter år er dette et velkjent fenomen som inntreffer de årene vi har hatt eksepjonelt bra party.
TG pleier å være bra, misforstå meg rett, men noen år utmerker seg mer enn andre.

I år har vært et slikt år.
Ikke har jeg hatt tid til å blogge heller.

Vell, det er egentlig løgn.
Jeg har ikke tatt meg tid til å blogge om TG i år. Ikke har jeg tatt noe særlig bilder heller.
Så nå blir det ut på objektivjakt, for å speide etter det eksepjonelle for TG10-Submerged.


Vi sees snart i deres verden.

2 kommentarer:

  1. Hei hei vennen, og vel overstått TG :)

    Håpar der kjem eit aldri så lite post-tg-innlegg då for fortel kvifor dette tg har utmerka seg :) Gledar meg :)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg husker den følelsen..
    Den gjør det egentlig ganske hardt å komme igang med hverdagen igjen etter ferie..

    Misunner deg det ikke :/
    Men misunner deg et bra party da :]

    SvarSlett