mandag 5. april 2010

Hjemme i husarrest...

jada...
Jeg sitter her, i min bittelille 18kvm hybel, og kan ikke forlate den før i morgen tidlig.
Ikke har jeg noe særlig mat i hus, og ikke kjenner jeg noen av dem som bor i hybelhuset her heller.
Jada...

TG2010 submerged er nå offisielt ferdig og jeg savner det allerede.
P-TG-S som er beskrevet i forrige innlegg er slått inn for fullt.

Så sitter jeg da her, alene, i min bittelille leilighet, uten noe særlig mat i hus, og savner masse herlige mennesker.

Så var det denne husarresten da, som kanskje krever litt forklaring.
For å komme meg inn hjemme må jeg gjennom tre låste dører med to forskjellige nøkler. En vanlig nøkkel til inngangsdøren i blokken, og en elektronisk nøkkel til døren inn i min korridor og døren inn i min leilighet.
Den elektroniske nøkkelen har jo da selvsagt ikke overlevd påsken.
Så her sitter jeg, etter å ha blitt låst inn av vekter, og kan ikke gå ut igjen før imorgen når vaktmesterkontoret åpner...

Siste vekteren sa før han forsvant var: du får legge deg tidlig da...
*right*

Han var snill da, jeg slippet gebyret for innlåsing av vekter. Påskeservice sa han, med mindre jeg ville betale da.

Takk for det.

3 kommentarer:

  1. Kva var det den elektroniske nøkkelen ikkje tålte???

    SvarSlett
  2. batteriet var tomt. Enkelt og greit helt dødt...

    SvarSlett
  3. akkuratt den kan vera rimleg fatal ja... Men det er fiksa no har eg fått forståelsen for?

    SvarSlett