onsdag 31. mars 2010

Det blir stille og tyst i mot daggry

i sangen i det minste.
I Vikingeskipet blir ikke det.
Klokken er rukket å bli 0415 onsdag morgen, og etter planen skal vi snart starte registring av deltagere.
Rekker vi dette i år?
Det hamres i bordplater, telles plasser, omrokkeres på seter, rigges i sponsorstands, planlegges, testes lys på scene, dekoreres i årets tema etc, etc...
Deltagere er begynt å komme på parkeringen, medic og crewcare er ute og yter forskjellige former for omsorg både for crew og deltagere.

Og jeg sitter her og prøver å samle tråder for security og innslipp.

Det er tidlig morgen, og egentlig skulle vi bare ventet nå.
Men ikke i år.

4 kommentarer:

  1. Åh. Skulle nesten ønske jeg var der.
    Men klumpen snorker så fint ved beina mine.
    se den fine klumpen inne hos meg :)

    SvarSlett
  2. Savner det litt jeg da. Men jeg skal tjene penger istedet. Kos dere masse

    SvarSlett
  3. Hei!

    Sangen du refererer til, har du hele teksten til den? Jeg sang denne i koret på folkehøyskolen jeg gikk på for mange år siden, men husker bare første verset. Finner den jo ikke noe sted, prøver å søke på den innimellom, og nå dukket altså du opp. =) Vet ikke hva den heter heller jeg, vi fikk den vel presentert som en russisk vuggevise, om jeg ikke husker feil..

    Linn.

    SvarSlett
  4. Sangen heter Russisk sang, jeg har teksten, men vet ikke hvordan jeg får delt/lagt inn et bilde av den her …

    SvarSlett