tirsdag 1. februar 2011

Radio reklame frust

Ny måned.
Januar var litt stress i grunnen.
Kanskje blir Februar bedre, litt forsiktig optimisme må kunne gå.

Noe som ikke er blitt bedre, er kvaliteten på ymse reklameinnslag på radioen. Er helt utrolig hvor typiske endel reklamer, i henhold til kjønn, aldersgrupper og kundekrets.

Blir jeg inspirert for å gå på plantesentre av reklame som fremhever at det er kvinnen som har det grønne i fokus?

Vil jeg ha pølser til middag av å høre barn synge/rap'e om at de vil ha det?

Og føler jeg egentlig at jeg må kjøpe diverse blader og aviser for å holde meg oppdatert på kjærlighetsfronten til diverse kjendiser, se de siste frekke bildene av en eller annens ekskjæreste til en eller annen mediaprofil, og for ikke å glemme bildene fra royales siste ferietur?

I grunnen ikke.

Heller tok jeg et dykk i arkivet og fant fram noen bilder, fra tidlig November 2008. De er tatt en tidlig morgen, på kirkegården nedenfor Haslum kirke, Bærum.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar