onsdag 23. februar 2011

Jeg snører min sekk...


Nei, jeg gjør jo egentlig ikke det, men vi tok med oss ski og hund ut i skogene rundt en by på østlandet. Hunden fikk løpt, vi fikk mosjon og nedoverbakker og i grunnen var det veldig koselig.
Og kaldt.
Så jeg måtte fram med buffen og dekke til munn, nese og ører. I tillegg til luen på toppen.
Natten etter denne turen sank tempen enda mer. Jeg har nå opplevd 30 minusgrader igjen.
That is cold, I tell you...
Så jeg bestemte meg for at et nytt varmt hodeplagg måtte til. Vell tilbake i Oslo rotet jeg rundt nedi garnkassen, og fant fram noe garn som lille søs hadde gitt meg. En gang for lenge siden..
Tok meg en helg, og dette ble resultatet.
Her er bare ene siden, den er dobbelt med et annet mønster på innsiden.
I tillegg kan jeg bruke den som buff i halsen.
Mohair Kitten garn. Det er varmt og mykt.

For the Horde (ja, jeg spiller WoW og kunne ikke motstå fristelsen med denne fargekomboen).

Helt til slutt, hansker i alpakka. Også varmt og mykt. Og veldig fine.

1 kommentar:

  1. 30 minus klarar eg heldigvis ikkje å forestilla meg :) Men forstår at godt hovudplagg er nødvendig. Flott panneband og pulsvarmarane blei kjempeflotte :) Fått nokon respons på dei?

    SvarSlett