lørdag 27. februar 2010

Jeg har lagt det på et lurt sted.

Hva gjør jeg når jeg ikke finner mobilen min på min lille 18kvadrat hybel?
Når klokken er over 2400.
Når jeg trenger den som vekkerklokke neste morgen.
Når jeg ikke har fasttelefoni eller ekstra mobil.
Når jeg ikke kjenner noen av dem som bor rundt meg.

Jeg leter fanatisk i 45 minutter mens jeg blir mer og mer irritert, i tillegg til den lille snikende tanken: klarte jeg å miste/bli frastjålet mobilen når jeg var en kjapp tur ut?
Innser at siste utvei må brukes:
Slå på PC'en igjen, logge meg på både msn og fjesboken.
Sjekke etter våkne bekjente.
Og finne det.
Få dem til å ringe mobilen min.

It worked.
Og telefonen?
Den lå i dekning på bordet ved sengen, under et ark og oppå en stor almanakk. Som jeg hadde løftet på flere ganger.

Kan ikke-levende objekter forandre utseende på pur faenskap?

I belive they can...

2 kommentarer:

  1. hehe :D

    ikke-levende objekter kan det. Min lommebok gjorde det. Den holdt ut et par timer, kamuflert som en del av hattehylle, før den gav opp, og jeg fant den. Hadde bare vårt over hele hyllen ett par 20 ganger....

    SvarSlett