lørdag 5. desember 2009

Life in the fast lane

Dette kommer nok ikke som noen stor nyhet, men Desember måned går som vanlig fort. Svinaktig fort, for å si det slik. Det hjelper heller ikke at det går mange bra filmer på kino for tiden. Som for eksempel Law Abiding Citizen. Den var helt rå.
Nique ville se denne, så onsdag kveld labbet vi avgårde til Colosseum.
For å beskrive action nivået i filmen; jeg fikk ikke tid til å spise opp snopet mitt, men pakket det vekk før vi var halveis i filmen. Håndens vei til posen funket bare ikke. Når vi kom ut av kinoen etter nesten 2 timer var ikke pulsen i hvilemodus. Det var en intens opplevelse (subjektivt sådann, ikke klag til meg om du ikke får/har hatt samme opplevlsen).


Desember er også tiden for adventsgaver. Denne fant veien fram (via posten), og passet en liten tulle på 6mnd+. Mønsteret er funnet på Drops Design, og strikket i Fabelgarn (Drops).
Blir fin å ha i den fine kalde årstiden. Når det en gang slutter å regne og begynner å snø istedenfor. Noe det ikke ser ut som det har tenkt å gjøre denne helgen, eller neste uke for den saks skyld.
Herlig....

1 kommentar:

  1. Den filmen har eg og veldig lyst til å sjå, håpar der vert tid før det er dags for å reisa til sogn i jula :)

    Ullbukser er heldigvis godt å ha sjølv om det regnar eller snør vil eg tru. Desse var veldig kule :)

    SvarSlett