mandag 21. desember 2009

Let me entertain you...

Det har vært en travel helg, som ble avsluttet med Avatar. Det var nesten tre timer med rein undeholdning. Og nei, jeg fikk ikke spist opp snopet denne gangen heller. I tillegg vil jeg legge til at det er lenge siden jeg har hørt en slik stillhet i en kinosal synkront med stillhet i filmen. Samtidig ga noen scener meg en flashback til U'ru og de andre Myst spillene. Da i en veldig god sammenheng. Noen i kinofølget synes filmen var litt lang. Kanskje var den det. Jeg gikk for å bli underholdt, og føler jeg fikk mye for pengene. I tillegg til feel-good følelsen.

Ellers ble helgen innledet med mitt første besøk i operaen noen sinne. Der var det konsert i sal 2 med operakoret og en dirigent ved navn Grete Pedersen. Dette var også en veldig bra opplevelse som jeg fikk takket være en kollega med gratis billetter.
Lørdagen tok jeg svart belte i shopping i Oslo siste helg før jul.
Det burde i allefall vært en tittel for slikt, for det er ikke til å spøke med.
Og jeg kom nesten i havn med alle julegavene.
Det er i det minste noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar