fredag 14. august 2009

As time passes me by


Jo mer jeg har å gjøre, jo fortere går tiden.








Noen mennesker vil påstå at tiden går fort når du har det gøy. Jeg er fors
åvidt enig i det, men vil tilføye at tiden løper avgårde når jeg er travelt opptatt med ting som ikke er gøy også. Som for eksempel leilighetsøk, flytting og utpakking av masse flyttekasser.
Når jeg da har holdt på med alle disse mindre morsomme aktivitetene (er jo da IKKE ferdig med utpakkingen) har jeg forsøkt å finne litt ro innimellom slagene. Og resultatet ble ferdig i kveld. Nå syns det ikke på bildene, men inni stjerneballen er det bjeller. En rangleball med andre ord. Kjempelett å lage, tok liten tid, og oppskriften er funnet på www.ravelry.com .

4 kommentarer:

  1. Kult, denne har eg lat på favorittane min men ikkje komt så langt å laga. Likte den veldig godt.

    Gratulere med leiligheit iallefall, sjølv alt det tulle som følgje med...

    God helg vidare vennen :)

    SvarSlett
  2. Er det alt restegarnet etter sokkerproduksjonen til jul som har gått med her?? :)

    SvarSlett
  3. Så kul! Det der må jo være den perfekte babygave... *rusler inn på Ravelry for å lagre for fremtidige babyer*

    SvarSlett