mandag 28. september 2009

Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro.


Nå søkte jeg ikke etter skogens ro, da hadde jeg ikke blitt med til Sognsvann en søndag formiddag når solen varmer på sitt beste. Vi parkerte i kø, gikk inn til vannet i kø og kunne gått rundt det i kø. Men det gjorde vi ikke. Vi gikk mot strømmen istedenfor. HAH til alle dere turgåere som må følge strømmen. Selv med masse energiske søndagsturmennesker rundt oss og grå skyer på vei, dukket det opp fotomotiver. Mulig du må jobbe med barn/ha små barn selv for å se hva roten ligner på.


I tillegg til søndagstur har jeg denne høsten hatt et kulturelt innslag i hverdagen min. Må sies at det ikke sto høyest på listen min over ting jeg må få gjort før fyllte 30 (to late anyway), men jeg var en tur på høstutstillingen på Kunstnernes Hus i skolesammenheng. Der var der (ikke helt uventet) utstillt en del, for meg, ubegripelige kunstverk. Likevell fallt noe i smak (ca. 3 bilder), og et av dem er dette av Ingwill Gjelsvik, med tittelen See Me.

Til slutt vil jeg bare legge til et bilde av en flaske som dukket fram igjen etter flyttingen. Det var en lekk melkekartong som gjorde at jeg begynte å ta den i bruk igjen, men fant fort ut at flaske holder melken kaldere enn en kartong (*bombe*). Leiligheten er fremdeles ikke helt pakket ut, så jeg bor litt i kasser fremdeles, i tillegg til siste rest av flyttelasset som står lagret i gamlehuset i påvente av lagringsplass på mine 18 kvm.

En 18kvm leilighet har en stor fordel forresten. Den tar veldig, veldig kort tid å rengjøre.

Hasta luego

1 kommentar:

  1. Eg ser hovudet til eit neshorn :) Er eg barn nok til å byrja i barnehagen då? Aldri gått i barnehage og det står på lista mi over ting å gjere før eg døyr... :p

    SvarSlett