onsdag 12. januar 2011

New Beginnings

Januar.

Ikke yndlingsmåneden akkurat.
Det er mørkt når jeg går på jobb om morgenen og det er mørkt når jeg går hjem om ettermiddagen.
Snø, sludd og regn om en annen.
Harde forsøk på å få økonomien på rett kjøl etter Desember med alle utgifter og utskeielser.
Strøm utgifter stiger denne måneden.
Start på nye prosjekter i utdanningen. Oppstartsfasen. Med diskusjoner, forelesere som har sine egne meninger om mennesker som de ikke nødvendigvis vet så mye om. Men de kjenner oss, siden de har hatt klasser tidligere og har gjort dette x-antall ganger. Selvsagt kjenner de oss da. Vi er jo stereotyper på studenter.

NEI!

Building my bridges...

Det var kjekt å treffe mine medstudenter igjen, som jeg ikke har sett siden vi avsluttet i Juni 2010.
Kollegaer og småtroll på jobben tok godt imot meg når jeg returnerte etter seks måneders fravær.
Familien var lykkelig over å ha meg hjemme igjen.
Hybelen er helt ok med bra nivå på service ved behov.
Siste strikkeprosjektet er nesten ferdig.
Det er opplett og sol innimellom.

Og når det gjelder strømutgiftene:
På Hybelen er strømmen inkludert i husleien, sammen med varmtvann, bredbånd og tv kanaler (ikke at jeg har TV, men det er fremdeles inkludert).

Og det er da også noe å være glad for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar