søndag 17. januar 2010

Hvor er buksa mi, og hvor er skjorta mi?

Ok, jeg er et rotehode, surrekopp, teflonminneklubbenæresmedlem-to-be etc.
Alt som skulle vært gjort som bare ble lagt i en skuff i en krok som allerede er overfyllt av hybelkaniner ala suicide bunnies oppi hodet mitt.
Bilder skulle vært redigert og publisert i Fronter, bilder skulle vært sendt til min bedre halvdel, pensum skulle vært lest, flyttekasser skulle vært tømt, papirer skulle vært sortert og arkivert osv.
Nuvel.
Jeg har iallefall kontroll på kjøleskapet mitt. Har til dags dato ennå ikke opplevd av pålegget tar en kamikaze på meg når jeg åpner døren.
Men jeg er ganske sikker på at jeg kan høre råtne sannheter hviskes mellom melken og eggene. Dog kan det like gjerne være fra hybelkaninene under sengen.
De planlegger et kupp av hybelen, med krav om at alle støvsugere blir forbudt og utvist, og at støvmoppen min barberes og stilles ut til spott og spe.
Ve dere...

1 kommentar:

  1. Yey, du har ordnet :D Jeg vil også ha bilder, som du tok i vestfold, du vet, trøkt opp i trynet :D hvis du ikke har brent dem allerede da :]

    SvarSlett